top of page

O braku energii słów dwa ;)

Jestem uzależniona od słońca. Nie sądziłam, że tak jest ale potwierdza to mój nastrój z ostatnich kilku szarych i deszczowych miesięcy. Brak słońca przypłacam natychmiastowym spadkiem energii i pogorszeniem nastroju. Widać to nawet po postach na blogu - pięciomiesięczna cisza...

Wystarczy jednak kilka promyków słońca, więcej czasu na świeżym powietrzu i coś się zmienia.

Nawet przyroda budzi się do życia, wyganiałam już pierwsze pająki z domu :D

A wy jakie macie sposoby na przesilenie wiosenne? Ja sobie z nim zupełnie nie radzę ;)

wiosna

lifestyle

fotograf kamień pomorski

sesja lifestyle

detal

sesja lifestyle

z dojazdem do domu

plener

sesja rodzinna

Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page